ساطان سریر ارتضا

ساطان سریر ارتضا

در زادروز فرخنده ی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)

با استاد سهیل محمودی هم نوا میشویم و این اشعار زیبارا

 زمزمه میکنیم :

دوس دارم صدات کنم تو هم منو صدا کنی

من تو رو نیگات کنم تو هم منو صدا کنی

دل من زندونیه،تویی که تنها می تونی

قفس و وا کنی و پرنده رو رها کنی

فربون چشات برم ازراه دوری اومدم

جای دوری نمیره اگه به من نگا کنی

میشه کنج حرمت گوشه ی قلب من باشه؟

میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی؟

تو سرت شلوغه،زیردستیات فراوونند

ازخدامی خوام کمی نگا به زیر پا کنی

تو غریبی و من غریبم اما چی میشه

این دل غریبه رو با خودت آشنا کنی؟

دوس دارم تو ایوون آیینه ت از صبح تا غروب

من با تو صفا کنم تو هم منو دعا کنی

به وفای کفترای حرمت منم می خوام

کفتری باشم که تنها تو منو هوا کنی

دلمو گره زدم به پنجره ت دارم میرم

دوس دارم تا من نرفتم گره ها رو واکنی

صدهزاردفه هم شده پای ضریح زار میزنم

تا دلت یه بار بسوزه دردامو دواکنی

دوس دارم که از حالا تا صبح محشر همه شب

من " رضا،رضا" بگم ، تو هم منو رضا کنی





|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
نویسنده : ایمان
تاریخ : چهار شنبه 13 مهر 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: